SPONSORING SPORTOWY CZ.4

17.02.2023

 
 
DLACZEGO SPONSORING SIE OPŁACA?
Mówiąc o zwrocie z inwestycji w sport, musimy zwrócić uwagę na kilka aspektów:
✅ PRESTIŻ – tylko nieliczni mogą sobie pozwolić na reklamę w ogólnopolskich mediach. Sponsoring sportu pozwala każdemu być centrum uwagi, również dzięki relacjom na żywo z meczów IV ligi oraz obsługi fotograficznej na większości wydarzeń realizowanych w ramach działalności Klubu.
✅ WIARYGODNOŚĆ – sponsoring pomoże w sprzedaży produktu poprzez kreowanie pozytywnego wizerunku, wpłynie również na poprawienie rozpoznawalności marki. Na mecze drużyn seniorskich a przede wszystkim Akademii przychodzą całe rodziny kibicować swoim najbliższym
✅ WIZERUNEK – realizacja strategii CSR firmy poprzez ekspozycję marki podczas zawodów sportowych które kojarzą się energią, zdrowym trybem życia, zdrową rywalizacją oraz zwycięstwem. Produkty Firm odpowiedzialnych społecznie wybierane są 72% częściej
✅ PRZEKAZ – sponsor jest postrzegany jako firma partycypująca w kosztach wydarzenia sportowego, funkcjonowania drużyny czy całego klubu, niedziałająca jedynie z pobudek czysto komercyjnych
✅ WIDOWNIA – emocje towarzyszące w sporcie sprawiają, że widz podświadomie zapamiętuje reklamodawcę. Drugi skutek emocji to dużo lepsze i silniejsze zapamiętywanie (psychologia postrzegania) nazw i znaków firm sponsorskich.
✅ GRUPA CELOWA – Widzowie obserwujący zawody sportowe oglądają reklamę w sposób niewymuszony. Kibice nie są w stanie ominąć takiej reklamy, jaką proponujemy.
JESTEŚ ZAINTERESOWANY WSPARCIEM NASZEGO KLUBU – ZAPRASZAMY DO KONTAKTU ZNAJDZIEMY ROZWIĄZANIA DOPASOWANE DO TWOJEGO BIZNESU

  • CERTYFIKAT PZPN
Skip to content

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.