Obóz Pobierowo – dzień 7

25.08.2021

No i nadszedł dzień, na który nikt nie czekał … sobota, czas wracać ➡️Radziszów 🛻
Od samego rana chłopcy sprzątali, pakowali się do walizki, tak, żeby na 10:00 być już gotowym 🧳
O 08:50 zjedliśmy ostatnie śniadanie na tym obozie, po śniadaniu po
szliśmy nad morze, aby ostatni raz zmoczyć nogi… niestety na plaży czerwona fala, ale czego nie można było poczuć to można było zobaczyć 👀👁👓 wielkie fale ⚓️🌊🌊
O 14:00 wróciliśmy na również ostatni na obozie obiad, a po obiedzie właściciel kompleksu był tak uprzejmy, że pozwolił nam oglądnąć najlepszy klub w Anglii Manchester United 🟥 wynik 5-1, ekipa Mateusza Klicha nie miała większych szans w starciu z Czerwonymi Diabłami 👹
Popołudniu udaliśmy się na obiecaną pizzę, o którą chłopaki cały tydzień walczyli. 🍕
Wróciliśmy pożegnać się z morzem, ostatnie zdjęcia i czas udać się na dworzec w oczekiwaniu na nasz autokar 🚌🚍
Plany dojazd do Krakowa o godzinie 08:05 – do zobaczenia Pobierowo 🌅⚓️ do zobaczenia rodzice 👨‍👦‍👦

• CERTYFIKAT PZPN
Skip to content

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.